صفحه اصلي > اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات > شرح وظایف 
شرح وظایف

شرح وظایف این واحد به صورت زیر می باشد:

·         برگزاری جلسات و تعاملات اولیه با دانشکده ها ، مراکز متقاضی برگزاری دوره های الکترونیکی به صورت مشترک با سایر واحدهای مرکز آموزشهای الکترونیکی.

·         بررسی، مطالعه، امکان سنجی و نیاز سنجی فنی راه اندازی سامانه های دوره های الکترونیکی(LMS) برای دانشکده ها مطابق با  استانداردهای فنی موجود.

·         تهیه و تنظیم نهایی قرار دادها، خرید کالا و خدمات فنی مورد نیاز برای  مرکز آموزشهای الکترونیکی و تحویل فنی آن.

·         برگزاری جلسات توجیهی و آموزشی فنی برای کارشناسان اداره آموزش در صورت ایجاد یک تغییر جدید و استفاده از تکنولوژیهای جدید.

·         تنظیم شیوه نامه های فنی دوره های الکترونیکی مرکز و راهنما برای سرورها و نرم افزارهای جدید.

·         هماهنگی و تعامل با مرکز انفورماتیک دانشگاه، سایر واحدهای مرکز آموزشهای الکترونیکی و دانشکده ها جهت پشتیبانی فنی برای  برگزاری دوره ها به موقع و بدون مشکل در زمانهای  هفتگی کلاسها.

·         مدیریت، نظارت و پشتیبانی فنی بر سامانهLMS دانشگاه.

·         تحقیق و پژوهش در زمینه سامانه های متن باز آموزش الکترونیکی.

 


اساتید محترم دانشگاه علوم پزشکی همدان، در صورت تمایل به استفاده از خدمات آموزش الکترونیکی ترکیبی و کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پست الکترونیکی Elearning@umsha.ac.ir و یا شماره تلفن 38381768 با کارشناس مسئول این دوره ها خانم مهندس زارعیان تماس حاصل نمایند. لازم به ذکر است جهت آشنایی اساتید متقاضی و استفاده بهینه از سیستم، مرکز آموزش های الکترونیکی یک جلسه آموزشی توجیهی نیز ویژه دانشجویان و اساتید مربوطه برگزار خواهد نمود. 


 

عنوان